say hello / c

Så, tänker att efter en vecka få jag kanske presentera min nya kompis. Som ni kanske ser ovan har hon fyra ben & en svans, är brun & ser här relativt trött ut? Ett litet sto är det iallafall & min nya polare. So far so good, vi kommer rätt bra överrens måste jag ändå påstå. Vi ska motionera tillsammans tills jag beger mig iväg alt tills hos hittar ett nytt hem. Det är tanken i vilket fall, sen får vi väll se hur det hela slutar. Vi vet ju alla att när det handlar om hästar kan man aldrig räkna med att det blir som man tänkt. ;-) För tillfället gör vi inte så mycket, springer på volter, skrittar i skogen & tömkör - men vem är man att klaga. Hon är supermysig & så samarbetsvillig? Inte glömma att det är ett sto dock - men annars, detta kommer bli trevligt absolut! 
#1 - - Sallyyyy:

MEN JA SÅ HIMLA ROLIGT❤❤❤ hälsa eller ge en morot eller nåt sånt 😍😍