maythe4th/c

 
Okej, så jag skrev ett helt okej inlägg idag på förmiddagen, skulle slänga till ett par bilder. Kommer nu hem från jobbet & inte ett ord finns kvar. Japp. Någon högre makt vill ej att jag ska blogga - tänker göra mitt bästa att inte lyssna & finna lite inspiration till att skriva igen. Det är ju ändå vår liksom, då brukar det komma inspiration till det mesta. Eller, jag ska inte ljuga, inspiration till allt förutom att sitta inne & plugga vilket är precis vad jag borde göra. ;-) 
 
Men vad har jag hittat på den senaste tiden då? Har haft världens stressigaste vecka med cirka 100 inlämningar, en utbildning & en brunch. Tog mig genom levande & med en fantastiskt mysig förmiddag med bara massa socker & fina vänner. Mycket trevligt, fem av fem toast. Fortsatte den veckan med att fylla 19, det skålades in på grace vid tolvslaget & skålades ut (??) vid tolvslaget inne på Matrix. Däremellan hann jag förflytta mig ett antal mil mellan vxo & Berlin. Inte illa - en bättre födelsedag? Inte vet jag, men fan vilken bra resa det blev. 
 
Spenderade alltså ett par dagar i Berlin på skolresa. Vad hittade vi på i Berlin då? Lite sightseeing, lite museum, lite utflykter, mest vin, drinkar & mat. Lite öl pga var tyskland men vafasen. Kvällarna spenderade vi på kareokebarer, nattklubbar & gaybarer. Hela livet kretsade helt plötsligt bara om att ha the time of our lives vilket vi också hade. Ångest delux att sitta på bussen hem igen, men skolan & studenten kallar ju trots allt på oss. Men Berlin - 10 av 10 alla dagar i veckan.