170517/C

drinking Sangria, mi niña, te amo mi cariño
 
Har idag alltså skrivit mitt sista nationellaprov någonsin? Hur det känns? Förjävligt om jag ska vara helt ärlig. Matte är inte min starka sida & trots det har hela dagen gått i matematikenstecken för nu avslutar jag kvällen med en matteinlämning. Förhoppningsvis är det bara den och ett muntligt nationellt kvar av matte3 & sedan behöver jag inte tänka mer på derivata, tangenter och integraler - hur skönt? SÅ HÄR SKÖNT 
 
Besides that, om 11 dagar drar vi till Alicante & har vår egen studentresa, bara dricka sangria, äta paella & sola - vågar nästan påstå att vi är värda det efter dagens prov. Om inte så kommer vi bli lite bruna till studenten & kunna andas på riktigt i en vecka är ju aldrig fel? ;) Det enda som tar emot det minsta lilla är att häsetn blir ensam hemma i 5dagar, nu har hon ju varit igång i knappt två veckor men tycker om den lilla donnan, är alltid lika kul att hitta på äventyr med henne. Det som är mest fantastiskt är hur det är utveckling varje gång jag är där? Visst att vi har börjat våga ställa lite krav på varandra nu & testa vart gränserna går, men för varje gång känns det ändå som ett superkliv frammåt. Hon är så generös när hon väl tar i & hon verkar faktiskt tycka att jag också är helt okej - så dumt att klaga? Fina lilla hästen, det är skoj.