ANDRE AUGUSTI 2017

Vad händer? Jo, jag älskar strukturen numera på livet. Jag älskar att kollai kalendern och se "jobb" inplanerat liksom. Jag har ju gått i princip halva sommaren och glott av olika anledningar - så att äntligen få jobba känns asskönt? Man uppskattar även ledigheten SÅ mycket mer. Typ idag - jag tog en välförtjänt (!!!) sovmorgon, sprang upp till stallet med Alma, gosade med hundarna, duschade (& hann med en färgbomb!!!! omg), drog ett telefonsamtal med Isabelle på 45 min.. Haft en otroligt kravlös dag, min rastlösa själv har dock börjat komma ifatt mig så här sitter jag!! Förmodligen mest för att ha något att göra, men men
 
Annars letar jag lägenhet. Försöker planera in en öl-kväll på trädgården i vxo. Sommaren springer ifrån mig lite tyckte jag. Men det är skönt. Jag ser fram emot hösten, det kalla halvåret är ju trots allt min favorit-tid? 
 
Håkan i gbg var magisk! Inte nog med Håkan så var ju även favvis-Erik-Lundin där. & som om det inte kunde vara nog överraskade Håkan med Silvana (!!!) så livet var ju komplett efter "Du Fria"-remixen live. Där hade vi toppat konserten. TRODDE JAG!? När Håkan kör sin snabba vers under Kom igen Lena reagerade jag på hur jävla fort det gick? Men när sen Erik tog över, OJ! Jag hoppas innerligt att turnen släpps på live-skina så jag kan spela sönder den versionen av Kom Igen Lena för ALLA jag känner. Erik och Håkan blev definitivt ingen flopp
 
Så jag är nöjd. Undrar vart nästa trip går, inget planerat ännu tyvärr. Det får väl planeras in snart. Men har jobb varenda helg under hela Augusti. Nu kombinerar vi fulltid med extra-timmar. Heh KRAM