Pizza a la Caisa /E

Jag sov alltså inte en enda minut igår natt. Var som ett jäkla lik. Är inte Caisa världens bästa när hon handlar och kommer och gör pizza. Vi kröp sen ner i sängen ihop och kollade på en natt på museumet. Grät lite. Saknade USA. Saknade New York.
 
Är fortfarande ett lik idag. Död. Dock är det ju kanelbullensdag för er som missat så Ia och jag passade på att köra bort till Ica första lektionen, shopppade loss. Bra frukost. Idag är tanken att jag ska hinna trava lite på Svante. Men har ett möte att åka på också så det får bli lite vad som hinns med. Imon har vi studiedag så då ska både han och Räkan bli ompysslade. 
 
Annars i veckan? Caisa och jag ska ha fredagsmys efter hon jobbat. Jobb på lördag. Men kan känna att det är första helgen på länge det inte händer så mycket. Vilket ändå känns lite skönt. Att bara få vara. Hänga lite med hästisarna. Ska även försöka leta upp en provosorisk telefon och lämna in min på lagning. Ser inte mycket längre, to much sprickor i skärmen lol. Behöver få den fixad innan Malta i alla fall. & dit är det bara 5 veckor nu. Taggad. 
 
KRAM