051016/c

bild från senaste gången jag klippte av mig håret. även senaste gången jag var hos frissören. så det var rätt välbehövligt om vi säger så. 
 
är sådär superduperemotionall at the moment & saknar allt & alla. saknar mitt liv i skåne, i USA, med alla andra jag känner samtidigt som jag är så glad för alla jag har här hemma. vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv & mina tankar. saken blir verkligen inte bättre av att jag får ett så fint meddelande av en av dessa saknade människor. & hur underbar är hon inte? hon är bäst. vill mest bara åka & hälsa på nu ikväll. dricka te & titta på friends under en filt & bara va. japp. 
 
dagen till ära har jag haft matteprov. ni läser just nu orden av tjejen som kommer få F i matten detta år. pepp. nä, men det gick väll inte så bra om vi ska va den som är den. har en chans på mig imorgon med att skrapa ihop några ynkliga poäng. min lärare kommer ge upp hoppet när han rättar mitt prov. tack&förlåt, du är bra - det är inte du, det är jag. typ. slutade sedan vid lunch & eftersom jag inte har någon hobby för tillfället (eftersom jag saknar både häst & kamera...suck) saknar jag även kännslan av en rolig vardag. kryper i kroppen på mig, klarar ej av att ha så mycket tid till viktiga saker såsom att plugga, tvätta, städa. sådant jag aldrig hade tid med förr. vill inte ha tid till det, såklart. nej, men går lite banans över att inte ha något att sysselsätta mig med. idag bestämde jag mig lite halvspontant att åka till frissören på drop-in & klippa av mig håret igen & färga det. behövde liksom lite förändring, något måste ju hända. nu försöker jag lära mig det viktigaste inför psykologin imorgon. så ja, ska återgå  till det istället för att klaga mer här. men på något sätt känns det ändå bättre att få det nedskrivet, kan gå vidare lite i livet då. även om ni inte bryr er alls. men puss&kram ändå. :-)