...

 
läser igenom bloggen från start - från 2015. livet var inte lättare då, nej det var det inte, men det var bra mycket roligare på den tiden. 90% handlar om Chloé eller skyrup. två jag saknar - varje dag. I skyrup red jag massor av hästar hela sommaren, jag åkte ner på hösten & red. jag fick rida. vi skrev kontraktet på Bella. jag tävla Chloé på våren & levde livets liv med henne i stallet. fyfan vad jag saknar henne. hon var min finaste vän alla dagar i veckan; även om hon själv inte höll med om detta. ;-) skriver ut massor av bilder på henne, tanken är att göra en fin liten fotobok med cirkus 500 bilder bara på fina kossan. & inte såndär fotobok med massa mysbilder, inte kan man göra en bok om Chloé utan att minst 50% av bilderna ser ut sådär som de ni nyss såg gör. hade ju inte riktigt varit vi annars. vill bara tillbaka till den sommaren, den våren, den hästen. åh vad jag önskar jag kunde gjort mer för dig kompis. men what to do. letar efter något att göra om dagarna - har ni förslag är jag inte så kräsen, går under här.