280616/C

ok - ja kanske att jag kan andas lite när ebba är hemma igen, men sen har det inte hänt något sen jag tittade in här sist heller. jag har jobbat. nockade huvudet i hyllan på jobbet igår & har en bula på ena ögonbrynet, om ni nu så gärna vill veta. har nu två dagar ledigt innan jag kör sista racet här hemma på jobb innan jag sommarflyttar första gången denna sommar. det blir skoj. :-) förhoppningsvis kan jag dela med mig mer av jobb här då, kanske lite roligare att läsa om hur vi jagar föl & rastar elever än hur det gick för mig att sälja kaffe - men inte vet jag? 
 
under mina lediga dagar, vad gör jag då? ska börja packa lite inför min miniflytt - inte bara att flytta tre veckor utan att tänka efter vad man behöver. bruka sluta med att allt åker med & ungefär hälften kommer med hem om man har lite flyt. men man vet faktiskt aldrig vad som kan tänkas behövas när man är i skyrup, allt & inget behövs i tid & otid så lika bra att ha med allt så man inte saknar något. det är jobbigare att vara utan det man behöver än att ha med något man inte behöver om vi säger så. förutom det - tilda & jag pratade lite om roadtrip, om kan lösa det på något vänster, hade varit mysigt. i helgen var vi i GBG med la familla, denna gången tänkte vi oss mer mot gränna & godis. låter rätt bra i mina öron, vi får helt enkelt se hur det slutar.