"Cause you're worth it" /Ebba

Man kan ju undra om han ser ut under håret haha? Detta ser såå ut och vara hämtat ur en schampooreklam, haha sötis. Vill ni veta så hoppade jag av under vår avskrittning bara för att kunna ta en fin bild på honom med regnbågen, men nah. Hästen är ju snygg men himlen är ju bara tråkig haha. Inte direkt som jag hade tänkt mig i huvudet. Slutade i alla fall med att jag gick bredvid honom det sista för att han skulle få gå av sig lite. 
 
Tycker han & jag samarbetat bra i helgen. Både lördag och söndag spenderade vi i paddocken då vädret varit så lurigt. Duggar ena sekunden, stekande sol andra, sen öppnar sig himlen och det är som om någon häller en hink med vatten över en - därefter kommer solen och steker igen. Ska dock upp och gosa imon igen, så tänkte vi skulle ut i skogen i vilket fall som helst. Annars bjuder inte veckan på mycket. Hästar, typ. Som vanligt. Ska på dop till helgen, så det är väl det egentligen. 
 
Vill ge en recension på det här med musik + rida. Måste säga att det var rätt gött? Var inte alls som jag trodde utan kändes som om musiken la sig i bakgrunden då jag fortfarande koncentrerade mig väldigt mycket på hästen. Den var liksom bara där och boxade bort tystnaden. Stördes inte alls åt taken eller något egentligen. Även himla smidigt att ha ena hörluren i örat när någon ringer, perfekt att kunna svara haha. Lämpligt nog har både Pontus, mamma och Alma ringt flera gånger under igår och idag. Putte fick ett skrittvarv och jag slipper ha 20 missade samtal efter. Perfaaa. 
 

Nu ska jag gå och sova. Är superduper trött efter en dag i Lammhult. KRAM