5aug/caisa

Hej från solen och värmen, som kom ett par veckor efter förväntat. Eftersom jag sprungit runt i dunjacka alla veckor tidigare lämnade jag alla shorts och linnen hemma, vad händer då? Jo sommaren kommer. :-) 
 
Vi lever livet här nere, as usual. Hästarna är glada, barnen är glada och vi är glada. Alla överlevde ritten till hovdala med leenden brigther than the sun. Jag har fått den äran att rida på Isas otroligt fina häst denna veckan vilket är så jäklar kul. Just nu hänger jag mest som sällskap på uteritter och försöker få lite ordning på saker och ting. Något jag inte får ordning på är mitt eget liv, men det börjar ju inte förrän jag kommer hem igen, så vi kan skjuta upp det problemet tills dess. För jag längtar verkligen hem, jag menar var är sommar, sol, att få rida och skyrup mot att vara hästlös, gå i skolan och hösten är påväg? Nah, låter bättre va? Aja, det går bra, problemen löser väl sig, allt man vill kan man right? ;-)