30 Augusti -15 /E

Putte och jag skrittade världen runt idag tror jag. Efter 3 timmar i skogen kom vi hem i alla fall. Tur de. Tog sen århundrades längsta dusch, och ja. Sen var dagen slut typ. Det är ungefär det som har hänt idag. Inte mycket mer.
 
Så - ny vecka. Ny allt. Nya tag. Jag försöker komma på något som händer i veckan. Nada typ. Det känns så himla otroligt jobbigt att faktiskt ens tänka på skolan, det känns bara jättejobbigt. Vill ha nån typ av motivation, som "i helgen händer detta" eller "på onsdag är det ridning för Tina som gäller". NÅGOT, som jag kan längta och peppa mig själv till. Men nu i veckan - händer verkligen inte ett piss. Inget extra, inget speciellt. Ska bara lalla runt här i vardagen och inte gör något alls. Känns jobbigt. Det enda jag kan roa mig åt är nog att mamma och pappa + Alma åker till Kroatien nu på fredag, jag stannar hemma och passar katten. Typ. Det är verkligen bara det? Om Caisa och jag känner för och lyxa till det (vilket jag hoppas vi gör) så bokar vi förmodligen biljetter till en konsert imon. Bästa konsert. Det är nog det också. Det kan jag nog roa mig åt. 
 
Så. Jag hoppas, och ber - om att veckan kommer flyga iväg lika fort som vinden. Jag längtar redan till höstlovet, jag behöver höstlov. Jag behöver något bara. Som får mig att bli LITE motiverad till livet. För jag hittar inte den motivationen någonstans just nu, och jag går snart bananas på det. KRAM