250517/c

Har nu plockat upp en väska på rummet & försöker klura ut hur jag ska få med mig allt jag behöver & ha lite plats över påvägen hem. Dagens stora fråga. Har än sålänge endast lyckats packa ned en klänning men känner mig relativt nöjd där, lite aftersun & en bikini eller två sen drar vi? Inte glömmas passet & plånkan men sedan är vi ju ändå redo att dra. I vilket fall har jag nu tagit helg på riktigt efter en dag på jobbet, imorgon väntar en långtur i skogen tillsammans med hästis & packning - på lördag är schemat liknande & på söndag flyger vi. Känns som ett helt okej upplägg. 
 
Påtal om hästis gör hon superframsteg & är så rolig. Igår var vi ute & busade som tusan i skogen - började med att skutta över stockar som vi hittade i skogen (!!!!) fortsatte sedan rakt ut i skogen med hopp om att hitta till vägen & sedan ner till sjön. Hon skötte sig utmärkt - stoltstolt - & påvägen hem bjöd vi därför på lite galopp. Det kommer att bli mycket intressant att sätta igång den damen i galopp på riktigt. Märks ju att hon har varit galoppör om jag säger så...? Vi kommer va supersnabba därute i skogen. ;-) Nu ska jag lindra huvudvärk delux med vatten & lite disneyfilm - men vi höres.