Hemma bra borta bäst /E

Så att komma hem? Det går inte en halvtimme utan att jag tänker på något eller någon i Cervinia. Det går inte en minut utan att jag längtar tillbaka. Rly not. Från det att vi åkte mot Malpensa i fredagsmorgon till att vi landade i Sverige, hade jag mest bara en klump i magen. Ville tusen gånger bara slänga mig ur bilen och gå tillbaka upp för berget. Som plus i kanten blev ca alla tåg inställda och det sög rent allmänt. Efter en bustur till Lund så lyckades vi hitta ett tåg som gick hela vägen hem. 
 
Vad har jag gjort sen dess? Kört bil. Red Svante och har numera SVINONT i sittbenen, märks att man inte suttit i en sadel de senaste direkt. Annars har jag verkligen bara tagit det lugnt. Jag vill mest bara bli frisk just nu - vaknade återigen med feber idag, vilket suger. Mår redan bättre - oklart om det är ipren som gör det dock. Återstår att se. 
 
Nu? Har precis lagt mig i sängen, kan ÄNTLIGEN fortsätta titta på OITNB. Hur mycket sömn det blir inatt får vi se. Jag fryser, precis som i Italien. Känns lite hemma alltså. KRAM