070317/c

ed varvas med håkan & häst varvas med fest. Divide är fantastiskt & har varit iprincip det enda jag har lyssnat på sedan i fredags. Vi lyckades komma fram till att det är en anings tråkigt album men så fantastiskt fint att det inte gör så mycket. Ed satte mycket fina ord på så många tankar & kännslor, kanske var därför, det hittade hem liksom. Skratta eller gråta - men snart står vi i Globen & sjunger med. Kommer bli fantastiskt. 
 
Fick hoppa in & jobba lite extra i helgen så efter 2 timmars sömn pallrade jag mig iväg till stallet & spenderade 5 timmar i ridhuset, men vem är jag att klaga. Barnen var duktiga & hästarna höll sig i skinnet. Har ju ändå saknat att hänga i stallet så att jag spenderade 10 timmar på knappt ett dygn i ridhuset ska jag väl inte direkt klaga på. Så ja, hela helgen har spenderats på jobb på ett eller annat sätt, helgen som väntar - inte riktigt detsamma. Vi får se vad den har att erbjuda men innan det ska jag ta mig genom ännu en skolvecka & räkna ner till studenten vilket det förövrigt var 100 dagar kvar till igår (!!!!). Vår kära skolan var mycket fint utsmyckad & vi gick fint in till "100" tejpat i glitter på hela golvet, lite som Ikeas pilar. Lite stämning ändå, lite besviken att det inte stod 99 idag, men gäller väll att vara tacksam för det man får ändå.