03-2016/c

 
mars 2016 - vad gjorde jag då? ni vet väll redan att jag tycker det är superskoj att vara sentimental & se vad jag gjorde för årsedan. menmen, det är mysigt det med.
 
Så vad gjorde jag egentligen - jo, jag fick ett jobb. Hur konstigt är inte det, att jag bara jobbat i Ör i ett år? Glad var jag iallafall & i samma veva som jag började jobba där så fick jag också frågan om jag ville jobba GHS & Spring Camp. Så rullade upp till Göteborg & hängde på mässa i ett par dagar. Helt ärligt kan de ha varit bland de värsta dagarna i mitt liv. Jag hade superskoj när det var folk där & hängde med mig, som världens bästa Isa, men annars - att jobba själv i monter 12 timmar per dag utan paus nästan en vecka i sträck, fan vad det tog. Trodde ett tag att jag rent allmänt som människa var någon man aldrig mer ville se, prata med eller veta av. Men jag är glad att jag gjorde det & skulle antagligen göra det igen om någon frågade. What dosen't kill you makes you stronger, right? 
 
 
Direkt efter Göteborg var det hem, packa om & köra ner till skåne med hästis i släpet. Hängde på vet. kliniken en hel dag som inte slutade som tänkt, men kanske som förväntat. Tror inte ens jag skrev något om det, men det var där och då vi på ritkigt fick det svart på vitt att bellabus inte skulle hålla. Så med det beskedet rullade jag vidare till Skyrup & jobbade springcamp, försökte tänka på annat, hängde med goa ungdomar & gosade med min favorit i världen, den där fyrbenta som också blev utdömd & nu går som mammahäst. 
 
 
 
Vill ändå påstå att det hände en hel del i mars förra året, absolut mer än vad det gjort i år. Finns väl både för och nackdelar med det I guess.