200717/C

två låtar som går på repeat thanks to ebs
 
Veckan har spenderats helhjärtat till att sova & jobba. Att vara ledig i två dagar var guldvärt, sovmorgon delux, lunch med KMK & införskaffade lite braattha-saker (läs: jeans & kaffe - what else do you really need??). I tisdags fick Tuva komma iväg en sväng till nytt stället & hoppa med ryttare för andra gången i sitt liv. Hela 60cm lyckades vi kravla oss över i en hel bana, det är bara att. ;-) Kalasrolig häst som kommer göra någon riktigt glad en dag med lite plannerad träning så kommer hon bli en superstjärna. 
 
Om 13 dagar kommer jag ha packat ihop mitt liv & rullat till skåne. Känns lite konstigt, jäkligt spännande & så sjukt kul. 13 dagar tills jag inte längre bor i moheda. Under dessa 13 dagar så är det en tur till Liseberg/JKPG plannerad, jag ska jobba 3 av dagarna, Thuva ska iväg & förhoppningsvis gå en Pay&Jump, jag ska en vända till GBG igen, den gången för bästa Håkan. Sedan ska ju hela rummet packas ned, vad som ska flytta med, vad som får vänta kvar i huset & vad jag ska skänka/sälja/slänga. Hellst hade det varit en resa till STHLM plannerad där med, & ev. en sväng till IKEA men vi får helt enkelt se hur det går med det. Ska ju också hinna träffa alla fantastiska människor som gjort de senaste åren helt kalasbra innan jag sticker. Allt man vill kan man? Vi får se - kanske bara tiden som sätter stopp?