300117/c

 
har alltså precis lämnat in en uppgift där jag babblade cirkus två sidor om något jag inte förstod själv men skulle förklara för någon annan. makes sense? nä - inte min inlämning heller. Som tur väl är kan vi (förhoppningsvis) gå vidare nu mot nya utmaningar så som att bli friska & skriva ett GA. Veckan som väntar innehåller totalt 3 lektioner & i skrivande stund är det osäkert hur många av dem jag kommer att närvara på, med nässpray i ena handen och papper i andra försöker jag bli frisk från den eviga förkylning som tydligen vägrar lämna mig. suck. Men vad kan man göra mer än att dricka te & titta på vänner (samtidigt som man lever i förnekelsen över skolan haha). 
 
Förutom denna relativt gråa måndag har de senaste dagarna varit bra. I fredags var jag & Mimmi på grace tillsammans med typ resten av Växjö vilket var superkul, lite tråkigt utan någon ebs som från ingenstanns hoppade upp på ryggen inne på schlagergolvet men, vi hade kul ändå. Lördagen ägnade vi till återhämtning & när jag fått nog av det pallrade jag mig iväg till stallet & red. Söndag likaså & since ebs lämnade mig med sin ponny så var vi på äventyr tillsammans med Alma & fazze i skogen vilket var superskoj enligt herr lurvponny - vi hinner nog ut ett par vändor till innan ebba kommer hem hoppas jag, då kommer han vara en liten stjärna (med massa bus hihi). 
#1 - - Ellen - tävlingsryttare:

Mysiga bilder!