240117/c

 
ebba borde i skrivande stund ha landat i Italien & vara påväg till Cervinia. Mimmi & jag planerar att flyga ner dit om några veckor, vi insåg det att vi skulle nog inte klara oss i 8 veckor - så varför inte åka ner & säga hej? Vi får se när & hur - men till Italien ska vi. Förhoppningsvis landar vi i Milano & inte Madrid och i februari och inte april, man vet ju aldrig med mimmi. ;-) 
 
vad händer annars då? inte så mycket - hela lördagen spenderade ebba & jag i stallet, på hästryggen mitt ute i skogen. det var så mysigt, förstår inte riktigt hur jag har klarat mig sedan typ, hovdala i sommras, att inte rida ut??? Behövs minst en gång i veckan vilket också nu är planen när jag i 8 veckor ska passa ebbas ponnybus + rida mina fina hästar på ridskolan - nu ska vi ut & göra skogsvägarna farliga (haha - fara för vårt liv om inte annat).