Första 10 dagarna /E

Vi har hunnit landa lite, har jobbat under dagarna så att gå ner till internetcafét för att göra detta har helt enkelt inte hunnits med. Jag packade upp väskan här om dagen, sa sen till Amelia att "nu har jag flyttat in". Det var lite otäckt. Mycket otäckt. Men här ska vi ju trots allt bo i några veckor till. Jag packade aldrig upp på Malta haha, men nu har jag jäklar i att gjort det! Ett av de mest stolta ögonblicken här hitils. 
 
Vad gör vi? Vi jobbar, dricker alkohol, jobbar, sover lite när tiden finns. Var ledig i tisdags också, då passade Nellie och jag på att utforska backarna här -  och dem är mer än ok. Nästa gång tar vi snowboard dock. Annars? I helhet längtar jag inte hem, trivs sååå bra. Det är sååå fint här. Men backarna tar kål på en när man vandrar upp och ner dag in och dag ut. Och jag nekar inte att lite hemlängtan finns där. Men det är verkligen från timme till timme och från dag till dag. Jag saknar Mimmi och Caisa superdupermycket, och tjatar väl hål i huvudet på dem att köpa flygbiljetter och komma hit. De första 3 dagarna här var ju även Ia och Maja här innan dem åkte hem, vilket var det bästa någonsin!! Festa med dem två måste ju ändå vara det roligaste, dessutom när vi inte träffats på 3 månader. Längtar lite hem till att göra Grace med dem igen. Men det kommer de också. 
 
Mer finns det inte riktigt att säga ännu. Vi har redan varit här i 10 dagar? Tiden har bara sprungit iväg och jag får panik över att det känns som om vi åker hem imon. Jag hade nämligen skrivit i min kalender att vi åker hem en vecka senare än vad vi egentligen gör. Funny story osv. Annars som sagt. Det är super. Uppdateringen kommer förmodligen vara gles, från och till. Om nån timme ska jag pallra mig upp till lägenheten och sova lite, göra mig iordning och sen ska vi ut ikväll (som vanligt???). Japp. Hoppas ni har det bra i swe, eller vart ni än är - KRAM