241016/c

så, hej igen. nu är jag här. :) förra veckan var jag halvt döende & har sedan dess gjort mitt bästa för att ta mig tillbaka till de levade igen. går sådär om jag får säga det själv, men jag kämpar på. veckan som idag inleddes med massor av regn är också veckan då resten av la familla satte sig på ett flyg som de hoppades skulle ta dem till värmen & solen nere i Spanien. truth is - där ska också regna hela veckan, men jag hade hellre tagit regn & rusk där än här alla dagar i veckan. men eftersom jag nyligen spenderade 2 veckor in the US I had to stay home, cus I'm going to schoolis. mkt nöjd med livet. nä men dumt att klaga, på onsdag åker jag till jkpg & kollar på roffe, sen jobba tors-lör sen tillbaka upp till jkpg. blir nog rätt trevligt här hemma också :) 
 
påtal om jobb, skrev papper idag, så nu är jag anställd på riktigt vilket alltid är trevligt. bra att ha lite sådär, något att göra i veckorna. vet inte riktigt vad jag gör längre, känns som jag bara är. väntar på något nytt varje dag, väntar på att något ska hända, att någon ska planera dagen för mig. står alltid där i skolan med samma fråga i huvudet - vad gör jag nu? åker hem? till vadå? min säng? ungefär så känns livet atm. bra med dagar då jag jobbar, då har jag ju liksom någonstanns att ta vägen. nu ska jag ta vägen till min fina kompis som håller mig sällskap inatt, det är mysigt. det är bra. puss&kram.