291116/c

 r3hab på trädgårn. 
 
så, hej igen. ny vecka nya möjligheter right? förra veckan var en karusell, minst sagt. gick från att ha haft den tuffaste dagen någonsin i skolan till att ha världens bästa helg i göteborg. för fan vad kul vi hade det. så vi bortser från skolan & går vidare. vi tog oss iallafall hela vägen upp till gbg i lördags där dagens spenderades på Scandi med Håkan på scen. så bra, så jävla bra. inte ullevi - men nära på. vet inte vad jag ska skriva för att förklara - men bra var det & glad var jag. kvällen fortsatte vidare på Trädgårn med coolaste tjejerna någonsinn & kvällen till ära spelade R3hab. dumt att klaga liksom. så för att sammanfatta var det allt plus moms. 
 
något annat skoj är att jag innan året är slut kommer att ha två nya kameror i mina ägor, en kommer landa här hemma inom ett par dagar förhoppningsvis. minns inte om jag delade med mig av traumat jag genomgick i sommras - men klantig som jag är blev jag av med min kamera när jag skulle åka hem & har därför varit utan sedan dess. suck. men nu är alltså en ny beställd & jag hoppas att den landar innan helgen, antagligen kommer den inte förrän nästa men hoppas kan man ju alltid. så har jag lite flyt så kommer det bli massor av bilder här igen inom en snar framtid, för vad jag vill ut & fota allt. :-) & ännu en bra sak som har hänt är att jag har, hör & häpna, börjat rida igen!!!! rider alltså nu tre dagar i veckan på en ridskolehäst som har lite för mycket energi på måndag eftermiddag. ;-) så över helgen hårdtränar vi & jag har träningsverk i en vecka tills det är dags igen. men det är kul - jag har saknat det. hade helst velat ha en egen stjärna i stallet, men man kan ju inte få allt här i världen (även om det är vad man vill ha över typ allt annat). ska inte klaga så mycket - har det rätt bra.