300915/caisa

 
Klassen sitter & diskuterar feminism & jämnställdhet. Vi valde att sitta brevid som åskådare, mest för att vi redan vet precis vart vi står i den diskussionen. Iställt lyssnar vi på Munther & preppar för seminare. Skoj det med. 
 
Veckan har gått galet fort att jag inte ens hann med. Har inte ens hunnit komma till tanken vad jag ska ha på mig på fredag. Inte för att det i vanliga fall är något jag planerar, men ska man på partaj i Skåne gäller det (kanske???) att vara finklädd. Men vad vet jag, jag bor ju i Småland? ;-) Skolan rullar på helt sjukt fort & UF likaså. För exakt en månad sedan registrerade vi oss, men först idag blev vi fullt registerade. & vad har vi då gjort under dessa 4 veckor? Vi har kasserat cirka 20 olika idéer, vi har bråkat lite & konstaterat att vi är stressade. Tur att vi har dubbelt så lång tid innan vi måste ha affärsplanen klar. 
 
Nu ska jag försöka jaga ut flugan som på något vänster har fastnat i mitt rum & när jag fått ut den så ska jag se klart på Paper Towns. Vi hann bara se sisådär 20min så jag hoppas att flugan är samarbetsvillig så jag kan få se färdigt hela filmen innan jag somnar, det hade varit trevligt. :-) Godnatt