Höstlov /E

Helt slut. Det verkligen värker i hela ryggen. För er som missat har jag brytit mitt nyckelben x 2 och sen en operation på det. Resulterar i en ganska ojämn rygg som gör ont när man står och går för mycket. Jag kämpar på dock. Inga muskler, men dem är la på g. 
 
Vår ena kattunge har nu upptäckts vara en kille, japp. Alltså blev Ester inte ett så bra namn längre. Så han har den senaste veckan blivit kallad Eskil av mig, nu har han fått sitt officiella namn, Holger. Så Majsan och Holger är våra två gosar. Vi har även tagit beslutet om att inte sälja någon, båda två kommer att få bo kvar. Det går helt enkelt inte att välja, båda två är bedårande. Så 3 katter och en kanin är väl alltid något att hänga i granen. 
 
Annars rullar det bara på; jag ska rida i helgen, det är typ de. Sen tillbaka till verkligheten, har inte kunnat sova riktigt på hela veckan. Somnat tidigt, vaknat ännu tidigare. Så även om jag tycker att jag somnar så himla tidigt så blir det inte fler timmar för det. Ska försökah ålla mig vaken en stund till och hoppas på attt jag ska vakna utan huvudvärk och med en bättre, utvilad känsla i kroppen imon. 
 
Ska fixa lite små grejer, borsta mina tänder. Klappa katterna lite. Gosa. Sen krypa till kojs.  Saknar min gose dock, det känns lite enklare och lite bättre och ha honom bredvid mig. Även om jag inte är den som kan somna med huvudet ingosat i hans bröst så känns det tomt att vända sig om och mötas av en kall madrass, ingen varm kropp att gosa lite med. Tänk vad lyckligt lottad man kan vara ändå, tänk sån tur man kan ha. Bästabästa pojkvän. KRAM