Fuck off /E

Så. Ny vecka? Vad hittar ni på? Den ser helt okej ut för min del, ganska lugn ändå. Ska försöka tränga in ett besök till vårdcentralen för blodprov snarast. Annars läkarbesök på tisdag + träning som istället ersätts med foder-teori? Något. Har ingen aning egentligen men kan ju kännas ganska givande nu när Ali står i en box här. Men det är väl det. Har lite små-planer till helgen. Men annars har jag tänkt att änga så mycket tid åt stallet. Ska gosa och borsta. Lära känna varandra. En extra morot sådär. Japp.
 
Katt-fronten har blivit bättre. Var hos Pontus igår = inga katter alls. Bara hundar. Vilket i vissa fall är bättre. Till och från sådär. Japp. Vad jag vet ännu har inte Ali inte klivit på nån mer kattunge, Elsa spyr inte mer. Ja. Det ser bättre ut. Haha. Så ja. Med tanke på att jag har varit i skolan sen 9 så känner jag mig ambitiös, även om jag inte får så mycket gjort. KRAM