sön 21:12 /C

Inledde morgonen med att spilla te i hela köket. Stabilt. Därefter har dagen dock rullat på ganska bra, jag har varit hos hästis och gått en sväng med henne. Har regnat till och från cirka hela dagen och bara för att jag tog regnjacka på mig fick vi solsken och värme under hela promenaden. Tror inte det har regnat en enda gång jag har haft den regnjackan på mig, humm. Dagen fortsatte sedan hos farmor med middag och sen snörade jag på mig löparskorna och begav mig ut i spåret, #fitspo. Kanske borde starta en träningsblogg, för att springa är det jag sysselsätter mig med när jag inte kan rida, typ som de senaste dagarna. Skoja, springer typ 1km, dör, springer 1km till och är sedan fett nöjd. ;)  
Nu avslutar jag dagen som jag startade den, med te (som jag denna gången inte spillde ut ;-)) och ska få lite plugg klart. En vecka kvar. En vecka kvar av 1;an. Det var nog första gången jag sa det. För det slog mig precis, jag är snart klar med 1an???? Brb ska bara gå och dö lite. Känns som Kolboda var igår. VAD HÄNDE?? Goooosh. Detta är för mycket en söndagskvälll. Aidos amigos ✊