160717/c

 
Dags att blåsa liv i bloggen igen? Ja, men jag är lite sugen. Har velat skriva de senaste dagarna men har varit så trött att jag inte ens orkat öppna datorn. Idag har jag dock gjort sista söndagen i Öhr & kan nu leva med att vara lite tröttare, för nu är jag ledig i hela två dagar (!!!). Vad gör man en ledig dag? Ingen aning, mvh arbetsnarkoman. Planen för morgondagen ser dock ut att endast bestå av lunch med kmk & stallet. & påtal om stallet så är Thuva en riktig liten stjärna mellan sina tjurigheter. Det är ju trots allt ett sto så känns ändå helt okej. Ebba följde så fint med & förevigade oss på bild i veckan nu, huvudsyftet var väl att få till en någorlunda annonsbild men med tanke på hur vi betedde oss därute på ängen så var det inte Ebbas fel att vi inte lyckades med att se ok ut på en enda bild. <3 Menmen, nya chanser kommer & går allt som plannerat kommer vi att göra tävlingsdebut innan jag säger tack & hej & beger mig iväg. Genrep på tisdag & detta kommer förhoppningsvis att dokumenteras så jag kan dela med mig - vi har ju trots allt bara skuttat hinder en enda gång tidigare. ;-)