Borde ta två steg tillbaks /E

Ungefär så fräsch och pigg som jag ser ut på sista bilden ovan är jag mest hela tiden. Dricker caramel-kaffe och tar mig igenom vardagen i stora drag. Denna veckan är vi i skolan med Malta-gänget och tar igen det vi missade under de första veckorna på Malta. Det är chill. Mysigt. Kul att prata danska-internskämt och folk faktiskt fattar? Guldvärt. Nästa vecka kör vi en veckas serverings-praktik innan vi pyser till Italien och FINALLY träffar Maja och Ia igen. Saknar ju dem så jag snart smäller av. En del av mig är otroligt taggad på att komma hem i Mars och se Ias dancemooves på grace igen. Saknar. 
 
I övrigt? Det rullar på liksom. Lite som livet gör i Moheda. Hänger med Mimmi och Cai, tittar på film och käkar äpplen. Skrattar lite. Går varandra på nerverna. Svante har debuterat ridhus och även hinder. Vilket han tyckte va liiite förvirrande - men superkul. Han börjar även bli en jäkel på galoppfattningarna och nu ska vi bara ta rätt galopp vid rätt fattning, sen jäklar. Målet är ett grönt-kort när jag kommer hem så ska vi sikta mot ungponnychampionetet i dressyr till sommaren/hösten. 
 
Balklänningen är hur som hur fixad och hänger på garderobsdörren. Nästa mål är studentklänning och om det hinns med innan Italien återstår att se, är kräsen. Tankarna snurrar kring gräddvitt men frågan är hur det ser ut till en knallvit studentmössa? Så mycket frågor, så lite svar? Jobbigt. NU ska jag krypa till kojs och tagga inför sista dagarna innan helg. Innan utgång med massa härliga människor. KRAM
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Haha åh, kommer ihåg den där studentklänningsångesten! Själv slutade det med att jag köpte tre stycken olika, och valde tillslut den som satt bäst när jag spang och hoppade ;)

#2 - - Carolina Mella:

Gud vad kul med ungponny championatet, träna hårt och lycka till! Tror det kommer gå toppen med lite mer träning! :)