100117/C

snart igenom en halv skolvecka & endast 155 dagar kvar till studenten. känns bra, ska vi nog klara. starade dagen efter att ha sovit cirka 12 timmar för mycket och inte läst en sida plugg vilket jag borde gjort under gårdagen. dagen har slutat något mer produktivt, har hunnit både plugga & hälla kaffe i knät, bakat cupcakes & planera framtiden för BUS. har också skickat iväg mina jobbtimmar sådär 3 veckor senare. om några dagar kanske vi kan komma i fas med den verkliga världen igen. nu? ska läsa skräckisar på engelska & göra mig mentalt redo för morgondagens yogapass (vilket är the highlight of morgondagen - jag är redo), dricka te & planera vad jag ska skriva här nästa gång, jobbar lite halvt på att summera mitt 2016 (för det gjorde Ebba så jag vill också....) men hände så mycket så jag vet inte ritkigt vart jag ska börja. kanske något ni får läsa strax innan 2018... ;-) 
 
& eftersom ebba inte skrivt det än så tänker jag länka eds låtar & hoppas att det är en självklarthet att ni redan både hört & blivit förälskade i dem. så ja, med det säger vi tack&hej.