Lucky for you that's what I like /E

Idag fick jag hemlängtan för första gången sen vi kom hit. Vilket har varit hemskt. Vaknade i morse och efter ett samtal fick jag veta läget med Svante just nu, han kom in från hagen blockhalt igår och det skär i mamma-hjärtat. Kan inte göra mycket mer härifrån än vad jag kan göra hemifrån egentligen, men i dagsläget är verken jag eller mamma hemma så det blir ännu värre? Lucky us som har världens bästa Joanna som tar så fint om honom och Cai som pussar och kramar på honom lite. 
 
Förutom detta, som förstörde ca hela min lediga dag så ÄLSKAR jag detta. Samtidigt är liksom ångesten är upp över öronen över att åka hem. Vill inte. Vad händer ens hemma? Hemma kan man inte dricka öl varje dag i veckan? Nellie och jag har ätit frukost i t-shirt på balkongen och solat två gånger denna veckan. Har fått sinnessjukt mycket fräknar. 
 
Som om det faktiskt inte är nog!!! Så pratade jag med Ia igår och fick veta att hon och Maja kommer hit nästa vecka!!! En vill ju bara gråta av lycka, finisarna tänkte bokstavligen överraska mig men det blev lite om och men så. Men som om det gör något!! Ska bli så satans kul. Snacka om att ha världens bästa vänner, älsklingarna<33
 
NU, ska jag söka jobb - verkligen det man vill göra här. KRAM