070817/c

 
Kan man fatta att det redan är augusti???? Hur snart börjar inte skolorna igen, hur snart kommer man att inse att det inte blir fler turer med 142-bussen för att ta sig till stan? Helt galet egentligen. Så mycket jag har att berätta, men så få ord kommer ned på skärmen. Har försökt att skriva om helgerna i GBG, om att jag har flyttat & att jag har nytt jobb. Om att jag lämnat Tuva hemma för nya äventyr (förhoppningsvis för båda två) & om hur jag packade ned hela mitt liv för ett annat. Kanske blir det ändrig på det ny, mitt nya hem erbjuder varken cykelavstånd till civilisation eller bil - haha, kan vi tänka oss snäppet mer ut i skogen än Moheda? ;) 
 
Lever dock loppan här ändå, hänger med barn, äter bär ur buskarna & snart äpplen från träden. Mockar bajs på morgonen & klappar hästar på eftermiddagen. Kör endel bil, svarar på mejl & allt däremellan. Bor i kollektiv med ett helt gäng nya, goa människor som antagligen kommer hänga här lika länge som jag. På ett sätt känns det lite som vi startar ett nytt liv tillsammans här vilket är en så konstig kännsla, men shit vad kul vi kommer ha. Håller er uppdaterade - nu ska jag slänga igen datorn & försöka bota huvudvärken jag antagligen fick för att jag missade morgonkaffet idag (??). Haregött, kram