A penny for your thoughts /E

Jag kan bokstavligen stirra på detta i en halvtimme utan att komma på något vettigt att skriva. Vilket suger. Jag har egentligen så mycket att skriva men jag kommer verkligen inte på ett sätt att få ner det i ord. Så jag kör en sån här istället. Det kändes enklare. 
 
  • Varför är man så satans dålig på att vara ensam? Eller jag i alla fall. Jag är inne i en sån period där jag hellre sitter tyst med någon i ett rum än att vara helt själv. Kanske mest för att slippa dyka ner i sin egen hjärna och behöva tänka. Man håller det tillbaka med sällskap. Sover hellre 4 timmar per natt än att vara ensam. Inte hälsosamt haha. Rekomenderar ej. Behöver ta tag i mitt liv.
  • Idag är första dagen på evigheter som jag har sovit ut. Inte haft en tid att passa eller faktikst behövt stiga upp. Vilket resulterar i att jag precis reste mig ur sängen. Vanligtvis är jag sjukt rastlös och får sån ångest när jag inte gör något utav dagen. Men det känns okej idag. Bryr mig faktiskt inte så mycket. Vilket är skönt. Klockan är 11.51 när jag skriver denna meningen (började skriva detta i morse lol), och jag har egentligen inte gjort mycket mer än att gosa med katterna. Skönt.

  • Vi klippte Svante i fredags. Otorligt intressant kväll. Han klev på mig och halvt slängde mig in i en vägg. Så efter något rapp i röven & hjälp av Joanna så är han nu nästan helklippt och stod fint i slutet. Benen lämnade jag men resten är basically klippt. Hur snyggt det blev är en annan sak dock. Men han var duktig. Tillslut. Vi har ju kallat honom kossan, för att han bryr sig inte så mycket. Chill mentalitet liksom. Men samtidigt är han lite lurig, ena sekunden bryr han sig inte alls och nästa sekund flyger han 10 meter åt andra hållet. Men det märks så tydligt att han är en sån häst man måste förklara för att "du är inte rädd för detta", liksom - u can do this. 
  • I miss U.S sooooo bad. Åh. Vill verkligen tillbaka. Dock känner jag också att nästa gång jag åker dit får jag ta och vara 21. Så man kan uppleva den delen av New York som aldrig sover, och sådär. Och resterande av USA. Dricka vin på uteserveringar. Innan det finns det nog flertal härliga saker att se dock. Har ju trots allt hela världen framför mig. Hur ska man ens hinna med allt??? Vart ska man börja??