251016/c

tisdagkväll & kan ni gissa vad jag gör? dricker te - såklart. har ikväll pluggat mer matte än jag gjorde under hela 1&2an tillsammans - har insett att vill jag bli godkänd i matte3 är det dags att lägga i en växel till. ;-) Innan jag var så ambitös har jag rensat ur hela min stallgarderob tillsammans med mormor & efter det också hunnit vara sällskap med Ebba som släppte in hästarna i stallet. Det var välbehövligt att åka bil & äta godis med Ebba, det var längesedan & det var supermysigt. att hon snart ska lämna mig för malta känns inte okej - men what to do, jag kan ej erbjuda sol & värme, hade också stuckit om jag haft chansen. imorgon åker vi dock till elmia & kikar på Roffe, sen kommer jag hem till två favoriter som jag hoppas har mat redo till mig (<3333). annars har jag inte mycket att dela med mig av - fick precis en fin snap av saknade fina tjejer som ger mig throwback till sommarkvällar i Skyrup. vad jag vill tillbaka, gärna nu. ska sova på den, hörs imon. puss/kram