1610-16/c

får dålig uppdatering från mes amies i USA, fick idag höra att skånekompis ska fara över atlanten ibörjan av nästa år & om en vecka far min familj typ nästan till afrika (well, det är spanien, but close enough). alla är på resa, ska på resa eller planerar resa. vår resa är inte slut, men vi är hemma. det känns så konstigt, inte färdigt - bara på paus under obestämd tid. jag har inte en krona över till resa & kan inte heller se hur jag nästa år heller skulle ha det. betyder ju dock inte att jag tänker sitta här hemma & hänga, åker snart till GBG, innan det antagligen till skåne en sväng, sen kommer ju våren bjuda på en roadtrip i landetlagom eller så. ;-) men inget sådär se världen & hitta livet - resor. tyvärr. men det kommer väll gissar jag. 
 
jobbhelg klar. det var kul, bra helg. (parantes: avslutar helgen med flaggan i topp & häller ut en kopp te över mig själv i sängen. frågor på det?) barnen på ridskolan är bäst & kaffet i öhr är godast. veckan som väntar ser inte helt fel ut den heller, födelsedagsfirande, mössprovning & lite jobb. rätt så trevligt det med. :-) bilder får ni klara er utan, för jag tar inga nuförtiden. väntar på att införskaffa mig en ny kamera, får se när detta inträffar - snart får vi hoppas.