141016/c

 
försöker sakta men säkert tömma mitt rum på diverse galet onödiga prylar. tyvärr fylls det på snabbare än det försvinner ut, men jag jobbar på det. behöver få lite space, vill inte leva i ständigt kaos & massa prylar runt om mig, faktiskt. ;-) få lite ordning rent allmänt ni vet, clear kitchen clear mind. eller något sådant. 
 
i skrivande stund lyssnar jag på munther & dricker te. ungefär precis samma sak som jag gjorde vid denna tiden för ett år sedan. det är över ett årsedan vi var i jkpg & lyssnade på honom i konserthuset. det var så fint. hela den dagen - åh jag vet inte hur många gånger vi har skrivit det, men det var en så bra dag på alla sätt och vis. några helger frammåt i tiden planerer vi en ny resa till samma stad men med destination elmia istället för konstert. titta på lite fina hästar är ju alltid kul, så det ska vi nog roa oss med sådär innan Ebba drar utomlands igen. så ja, lite där vi är nu. livet går inte i speciellt många knyck just nu. jobbar mest hela tiden när jag inte går i skolis. men idag åker mina favvishbgare till USA & jag är så avis. vill också. & när de kommer hem är min tanke att åka ner & plåga dem med min närvaro. can't wait.