151116/c

tar oss igenom höstterminen uppgift för uppgift. känns som det är duedates varje dag resten av terminen. imorgon är det engelskan, nästa vecka är det matten, förra veckan var det est, om två veckor är det est igen. & där efter är det GA. & sen är det något annat, & lite till. vad gör man ens när man tagit studenten? när man inte längre pluggar? börjar skolan igen? jobbar & inte har en massa plugg, bara ett helt vanligt 8-5 jobb utan skriftliga inlämningar & redovisningar. inga seminarier eller föreläsningar. hur är det ens. inte vet jag. snart får jag veta? eller inte alls. allt är så förvirrat. allt är bara detsamma hela tiden. ber om ursäkt. till mig själv också. men jag försöker ta reda på det - så jag delar med mig av det jag kommer fram till, vilket för tillfället inte verkar vara så mycket. jobbar på det. :-)