121116/C

för snart 27 veckor sedan bokade vi en resa över atlanten. för 9 veckor sedan hade jag resfeberdelux. för 16 veckor sedan var jag i helsingborg & andades tillsammans med Annie. för 11 veckor sedan la jag nästsista växlen på Hovdala. för 25 veckor sedan tog jag körkort. vart vill jag komma? jag vet inte. 214 dagar frammåt i tiden? till den 14 juni. till studentdagen. jag vet inte. vill jag dit? ja. nej. kanske. absolut. vad vill jag? allt. inget. lagom. lite. mycket. allt går så jävla fort & jag har ingen jäklar aning om vart jag är eller vad jag ens håller på med. alla andra har ett hum - en dröm, en vision, en framtid. jag vet inte ens vad jag vill längre, jag har inte ens en dröm? tror det är problemet, jag har inte ens en dröm längre. finns liksom inget att sträva efter hur otroligt det än skulle vara att uppnå. finns liksom inget. 
______________________________________________ 
förvirrad, ja. trött, ja. jobbar hela helgen vilket är skönt. ha något att göra och så om dagarna. Ebba flög till Malta idag. känns inte så - hon är bara iväg någon dag eller så, hon kommer ju snart hem igen. men med tanke på att det nu är typ 7 veckor sedan vi kom hem från USA så kommer de där 5 veckorna snart vara borta ändå, så det är lugnt. under tiden ska jag pussla ihop mitt liv, alla mina inlämningar, mitt GA, mina jobb. åka till GBG, lyssna på Håkis. ev preppa inför CAE om jag nu känner för att göra det. köpa julklappar. baka julgodis, hälsa på favoriter. rida lite (!!!). införskaffa en ny (materiel) kompis som jag förlorade i sommras (detta planeras att genomföras samma dag som lönen kommer - vilket är om 13 dagar, TAGGA). ska ta mig igenom dag för dag, vecka för vecka. japp - uppdatera er här undertiden, så ni vet att jag lever & så. kan ju va trevligt. & så vi kan hålla räkningen på alla veckor som går, få lite perspektiv. kan behövas. för att klara dagen liksom. jag behöver det. & nu behöver jag en bok, te & sen sova. så vi hörs. pusskram.