Smajla /E

Har ni märkt att Caisa slappnar av så fort jag är hemma? Haha. Latmask. Ska nog åka iväg igen så hon börjar skriva. ;-) Skämt och sido. Mitt liv bara springer iväg i slow motion. 
 
Vi kom ju hem i lördags, och var sedan hos Ia. Som jag skrev. Söndagen blev det upp tidigt och mata Ali, sen stod tvätta bil på listan, och massa annat. Minns knappt. Alma och jag var en sväng i Växjö. I går började jag jobba, 5 veckor i Värnamo har jag framför mig. Hela systemet är förenklat sen förra året så det rullar på snabbt och smidigt, är i stort sätt redan inne i det. Idag har vi jag även färt på nya äventyr upp i skogarna, ridit en vända i skogen och sådä. Mer om det nån annan gång. Det kommer nog bli super men känner gärna in mig först, I guess ;-)
 
I måndags tog vi hem Smajla, en av Joannas valpar. Om hon stannar? Det får vi se. Det bros helt på pappas allergi, amstaff ska vara en snälll ras just på den fronten - så vi håller tummarna. Hon är hur som hur dödsgosig och det blir lite spring om nätter nu. Varannan natt kör mamma och jag - min tur inatt :-) tagga
 
Ja - ska sova det lilla jag kan innan knytet väcker en igen - KRAM