310617/c

så - nellie & jag ska alltså bo på hotell denna veckan. en hel natt. spännande. vi tyckte vi kunde få göra det efter dagen som var idag - vänförtjänt. & så ska vi äta polkagrisar. nej, men lite lyx ska man ha det ibland. 
 
vi hade rekorddag på jobbet vilket var kul, men galet stressigt. nu är jag ledig fram till onsdag lunch & dagarna är fullplanerade - som vanligt. imorgon beger jag mig till skyrup för att träffa folk, köpa hjälm till tilda (?), lyssna på planer inför hovdala & käka pizza. sen hem igen & på tisdagmorgon drar jag & nelson iväg på vår roadtrip. det blir najs. vi ska endast bo på hotell så vi kan dricka drinkar på pinchos. för vi kände ingen som bodde där & det var det närmsta "kommabort"-stället vi kunde tänka oss med tanke på hur mycket tid vi har haha. så, på tisdag drar vi. därefter väntar 5 dagars jobb igen & sen flyttar jag till skåne igen. såklart, vad annars? så jag rullar just nu - jobb, häst, skåne, USA. ungefär det som går fram & tillbaka i huvudet från morgon till kväll. nu väntar dock sängen & jag behöver all sömn jag kan få så jag kan hålla ögonen på vägen imorgon. :-)