290716/c

från malmoe - nu när jag faktiskt har internet :-) 
 
jag kämpar på. försöker fundera ut något roligt att dela med mig av här, men inget so far. all energi går till att städa laga mat & diska - samma sak med på olika platser. när jag blir ekonomiskt oberoende ska jag ha något som hjälper mig med sådant, tills dess ja, är det bara att diska på? Ebba kämpar med att fixa flygbiljetter, jag gav upp med att tänka på det redan innan projektet drogs igång men jag litar på ebba till 100. det blir nog bra. försöker planera en liten roadtrip de två dagarna då jag faktiskt är ledig. Först & främst ska jag ner till Skyrup, hämta min plånka (<333) & käka pizza, kanske kolla på hovturnen med om det inte planeras något annat. på tisdag - då försöker jag leta reda på någon som bara vill åka bil & äta på pinchos. hur svårt kan det vara att hitta någon som vill det? svårare än vad man kan tro tydligen. jaja.