Mitt 2015 Augusti /E

 
 
(1) Elsa och Walter hängde hemma. På den tiden Elsa fortfarande var gosig och Walter bodde här (saknar<3). Dem var i alla fall bästisar, sådär på håll fast nära varandra och bara chillade tillsammans liksom. Kan tänka mig ett sånt "Näää men vi är bara vänner vettu!!"-relation. Fast påriktigt då, det är ju trots allt en kastrerad-hankanin coh en katt. Lol. (2) Pontus och jag käkade Spice n' Rice, haha. Minns att vi gjorde detta typ 4 gånger på alldeles för kort tid. Supermysigt doe<3 (3) Vi var och såg eh, ja..höll på att skriva Jonas Gardell men det var Johan Glans. Man kan ju önska dock. Det var i alla fall superduperkul. Skrattade gjorde vi. (4) Spice n' Rice igen!!!! Bästa. (5) Mohedadagarna 2015. Hade superkul. Rly did. (6) Minns att Fannie åkte till andra sidan jordklotet och Gulliver och jag chillade mest i skogen typ. Mysigt häst. Gudasnäll men lite småbusig på ett charmigt sätt. Minns även att just denna gången när vi körde var faktikst Pontus med, och han tyckte det gick sakta. Lol.
#1 - - Julia Forsbacka:

shit va inspo! mitt ig-flöde är typ all over the place.. :P