23 augusti /E

Jepp. Gissa vem som blev sjuk. Feber och dödsförkyld övergick till bara snorig som fan och hostar slem mest hela dagarna. Nu är vi inne på slutspurten i alla fall. Allt slem i halsen släpper, äckligt men bra nyheter ändå. Näsan är bättre och jag kan andas genom den om jag bara tömmer den regelbundet. Lol
 
Jaja. Jag hade en trevlig helg. Fredagen la jag mig i soffan hela kvällen efter att jag var hos veterinären med Elsa. Febern övertog och jag blev helt död. Blev bättre nästan dirket dock så orkade med lördagen, vi var nere en sväng i öltältet. Men kom i säng typ redan vid 1 på natten, så det var skönt. Steg sen nämligen upp och åkte iväg och kollade på 2 ponnysar. Inget som kommer resultera i något denna gången heller tyvärr. Vi kämpar vidare. 
 
Jaja. Mitt liv blev fett bra/fuckade ihop nu idag. Har fått 5 veckors utomlandspraktik "bokat". Ja. Återkommer, detta krockade dock med både min tatueringstid och Håkan-konserten. Tatueringstiden lyckades jag flytta och till och med kunna utnyttja presentkortet. Men Håkan, nope. Så vill någon köpa 2 biljetter till Håkan i Oslo, 3 demcber. Hola at me!! Håkan-konserter kommer de förmodligen fler, men möjligheten att få resledar-utbildning utomlands, nah. Så ja. Hola at me!!!
 
Aja aja, skolan har börjat. Kan personligen känna att det är blandade känslor. Jag är otroligt taggad på sista året, mest redo för studentmössan. Och allt annat som kommer till på vår linje. Japp. Så är det. Mer om det nån annan gång kanske. KRAM
#1 - - Elise:

Låter riktigt spännande med reseledarutbildning! :)