gårdagen /caisa

Efter att ha skrivit mitt hata-vinter-älska-julen-inlägg igårkväll (för ja, det var typ det jag ville förmedla till er) så värmde jag lite glögg, åt en clementin & hade mitt egna lilla pre-julmys-mys. Även om det inte låg någon vacker snö utanför fönstret (& ingen slasksnö för den delen heller, thank god) så var det mysigt. & så kom jag på att det jag egentligen skulle blogga om glömdes helt bort efter jag läst hur mycket Ebba älskade snön, & blivit lite upprörd över detta, haha. 
 
Det så intressanta jag faktiskt hade planerat att blogga om var dagens ridpass, den mest älskade typen av inlägg som finns. För att for once kännde jag att jag hade något att säga om det, även om det kanske inte känns som det såhär i efterhand. Men vi kan vara lite stolta, för efter 4 dagars (lite ofrivillig) vila så körde vi igång igen & till en början känndes inget rätt. Verkligen inget. Tror vi båda kom igång på riktigt efter en stund & det slutade faktiskt otorligt bra. För efter att ha tjurat lite från bådas sidor så var hon sååå fin i det svåra varvet (till min stora förvåning). Nu ska vi bara fortsätta såhär, hitta kännslan & jobba vidare med det. :-) Det är ju bara att osv osv.