Believe me /E

 
 (1) Är jag en tråkig flickvän för att jag inte vill dricka öl & spela zombie-spel? Någon där ute som kan relatera till mina problem? Ja, precis. Det kan man ju undra. Jag är inte direkt öl+fotbolls-tjej. Smuttar hellre på den nya fanta-mango (omg så god den är btw) och snackar skit. Kollar på någon dålig serie, typ Teen mum på MTV. Har varit de senaste dagarnas sysselsättning. Skrattar så jag dör ibland. Men bebisar är ju för himla söta ändå.  
 
(2) Vilka här rider med musik i öronen? Eller vad har vi för åsikter om det? Jag förstår varför, har själv inte testat ännu - men som den musik-fantast jag är; är jag rädd att jag liksom får krupp om jag inte är i takt till musiken. Ska man struna i takten i musiken då och bara tänka "häst, eller rätta hästen efter musiken? Haha. Ilandsproblem?Kanske ett problem i skogen. Men i paddocken tänker jag? Förstår ju själv att man inte kan rida i en annan takt än vad hästen har - det bli bara knöligt och jobbigt för häst och jobbigt för en själv. Men ja?
 
(3) Ni som rider western, HUR GÖR NI? Tell me all about it! Har sån sjuk träningsvärk i rumpan/ljumskarna idag så jag vill mest gråta. Har vaknat flera gånger inatt av att pontus bara rört min baksidalår och velat slå ihjäl honom, trodde absolut inte de tvar sån skillnad haha? Måttligt imponerad. Vill absolut fortsätta och växla sadlar (har 3 ;-) Lyyxx) men vill veta hur ni gör? Förstår ju att tanken är att man ska sitta ner i trav, galopp, ALLT. Men hur gör ni? Tips & tricks? VILL VETA! 
 
Nu ska jag till Putte, KRAM :-)
#1 - - Felicia:

Det som man först och främst behöver i western ridning är balans och muskler. När balansen kommer så kommer musklerna. Jag ska ha uppvisning på avslutningen så då har jag lite att visa upp ^^