Life in Skyrup /Caisa

 

gänget 🙌🏼

Ett foto publicerat av Caisa Rasmussen 🍃 (@caisarasmussen) Jul 27, 2015 kl. 6:16 PDT

Livet rullar på här nere i Skyrup, och jag antar att det rullar på därhemma med fast det är mest en gissning. Har ingen aning om vad som händer i resten av världen. Mobilen har gett upp med allt utom samtal och kamera. Stabilt. Tänkte mest uppdatera er om jag att lever och berätta för er att jag kommer åka hem till civilisationen snart, om än bara för ett par dagar. Efter det beger jag mig ännu en gång ner hit och spenderar de två sista veckorna av sommaren här. Påtal om sommar så undrar jag, precis som alla andra vart den tog vägen!? Jag går i dunjacka och fryser, nemas problemas att ha 150 lager med tröjor på sig och vinterjackan över det, för varmt blir det då inte.
 
Skyrupp Grand Prix för endast ryttare väntar och så gör min fina häst nere i hagen, henne ska jag idag (förhoppningsvis) sitta upp på igen efter x-antal veckor. Tjoho så skojj!