300815 /caisa

Dagen började med Nicke Nyfiken på tvn tillsammans med gänget i Skyrup + nya tillskottet bebiskaninen Molly (tror jag den hette???) i soffan & avslutas nu, många timmar senare, i min egen säng. Som vanligt går det inte att beskriva med ord hur helgen har varit, det är alltid så mycket. Kort sammanfattning så har det varit bra tävlingar, galet fina hästar & helt underbart gäng som jag har hängt med. Tänk det x10. Typ. Så går man från det till verkligheten, lite svårt att tänka mig att sitta still i skolan varje dag efter att ha sprungit runt bland hästar & människor från morgon till kväll. Men det blir nog ganska bra höst det här också, & Helsingborg är ju bara 9 veckor bort. ;-) 
 
Det bästa med att ligga i min egna säng ingen måste ändå vara att ingen har spillt saft på hela kudden (tack Erik & Axel <3<3<3<3) & vetskapen om att den faktiskt inte kommer att gå sönder. Dåliga erfarenheter av detta. Efter första natten i Skyrup, när jag skulle sova själv i sovsalen, & känner att "fasen vad skönt det ska bli att sova nu", hoppar upp i våningssängen & lägger mig. & ramlar ner. För 4 plankor spricker. Jaha. Det var ju trevligt. Menmen, jag lever ju fortfarande. Både sängen & jag klarade oss med lindriga skador, även om sängen fick en lite hårdare smäll än mig. Aja, det går bra.